Curs d'aigües vives en descens de barrancs - Maig 2027
Data:
Del 11/05/27 fins al 16/05/27Cicle:
Sense InformacióModalitat:
BarranquismeCoordinat per:
Escola de MuntanyaDificultat:
Cal experiènciaPlaces disponibles:
4 placesDirigit a:
adults, jovesInscripció:
Del 20/10/26 fins al 06/05/27Preu soci/a:
195,00 €Preu no soci/a:
245,00 €PROGRAMA DEL CURS:
Sessió teòrica telemàtica: dimarts 11 de maig de 2027
- Presentació del curs. Equipament i material. Teoria dels moviments i comportament de l'aigua. Sistemes de progressió. Repàs general.
Sortida pràctica el cap de setmana dies 15 i 16 de maig de 2027.
- Barranc a decidir en funció de les condicions meteorològiques i cabal.
CONTINGUTS:
- Tècniques bàsiques de seguretat
- Tècniques bàsiques de natació i progressió
- Superació d'obstacles
- Rescat aquàtic
Maniobres:
- Ràpels guiats
- Polipasts
- Motxilla àncora
- Desviaments
- Passamans
- Comunicació no verbal
- Triangulacions
Requisits dels participants:
Cal tenir estar en bona forma física, haver realitzat barrancs i tenir experiència en muntatge d'instal·lacions.
EL PREU INCLOU:
1- Assegurança d’accidents i RC.
2- Material personal (arnès, casc) i material tècnic col·lectiu (cordes, etc…).
3- Classes teòriques i pràctiques.
4- Gestió dels allotjaments (l’Escola gestiona directament la reserva).
5- Tècnics Esportius titulats pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
6- Pernoctes i manutenció dels Tècnics.
EL PREU NO INCLOU:
1- Les despeses de transport (els alumnes s’organitzen amb cotxes particulars).
2- Pernocta a l’allotjament.
3- Manutenció de les sortides de pràctiques.
MATERIAL:
- Neoprè
- Escarpins
- Xiulet
- Casc (inclòs en el preu)
- Arnés (inclòs en el preu)
- Caps d'ancoratge (inclòs en el preu)
- Descensor (inclòs en el preu)
- Mosquetons
- Cordino per al machard
- Petate de barrancs
- Corda de progressió (inclòs en el preu)
CONDICIONS PARTICULARS D'ANUL·LACIÓ
Una vegada feta la reserva aquesta es podrà cancel·lar, tenint en compte les següents penalitzacions:
- Pèrdua del 40% del total de l’import de l’activitat, si l’anul·lació es produeix entre 30 i 15 dies abans de la data de l’activitat.
- Pèrdua del 80% del total de l’import de l’activitat, si l’anul·lació es produeix entre 14 i 8 dies abans de la data de l’activitat.
- Pèrdua del total de l’import de l’activitat si l'anul·lació es produeix entre 7 dies abans de la data de l'activitat i el dia de l’activitat.
- Si l’anul·lació suposa una variació de preu per a altres participants en l’activitat programada, el client que ha fet l’anul·lació haurà d’abonar el import necessari per a que la resta de participats puguin fer l’activitat amb el preu acordat inicialment.
- En cas de causes de força major que impossibilitin al client de realitzar l’activitat, aquest podrà proposar algun altre participant per ocupar la seva plaça, evitant així les penalitzacions.
Les anul·lacions hauran de realitzar-se sempre per escrit mitjançant el correu electrònic escola@cec.cat. Per comprovar que Escola de Muntanya ha rebut la informació d’un possible canvi o anul·lació cal trucar al telèfon 669544591 (també Whatsapp).