GM4C (jovent) - 11 d’abril - Entre Cordes · Bateig d’escalada per guanyar seguretat i autonomia - 2027

<b>PLACES DISPONIBLES</b> Podeu inscriure-us de forma presencial i/o telefònicament en horari de dilluns a dijous de 10:30h a 13h o de 17h a 20h i divendres de 10:30h a 13h. L’escalada és molt més que arribar al cim d’una paret. És una escola de confiança, comunicació i presa de decisions. Aquesta jornada serà una primera presa de contacte amb l’escalada esportiva, posant l’accent en la seguretat, la tècnica i el treball en equip.

Data:

Del 11/04/27 fins al 11/04/27

Cicle:

Sense Informació

Modalitat:

Excursionisme i senderisme

Coordinat per:

Sense Informació

Dificultat:

Places disponibles:

12 places

Dirigit a:

infants-joventut, families, joves

Inscripció:

Del 03/08/26 fins al 09/04/27

Preu soci/a:

75,60 €

Preu no soci/a:

84,00 €

🧭 Descripció de l’activitat: A les parets de La Soleia, prop de Sant Martí de Centelles, realitzarem una jornada d’iniciació a l’escalada esportiva. Aprendrem els conceptes bàsics de progressió, la col·locació del cos sobre la roca, la lectura de vies senzilles i les tècniques bàsiques d’assegurament.

També dedicarem una part important de l’activitat a entendre el funcionament del material, les comprovacions de seguretat abans de començar a escalar i la comunicació entre escalador i assegurador. L’objectiu és adquirir unes bases sòlides que permetin continuar practicant aquesta disciplina de manera segura i responsable.


📆 Calendari i ubicació: 11 d’abril de 2027 a Sant Martí de Centelles (La Soleia).  


📍 Punt i hora de trobada i finalització: 9 h a Sant Martí de Centelles (estació de Renfe R3 o directament a La Soleia https://maps.app.goo.gl/UTd5bcWM1eMYyRzHA segons el transport dels participants). Finalització prevista a les 15.30 h.  


🎒 Material individual a portar: roba còmoda per escalar, sabatilles esportives o de muntanya, roba d’abric (3 capes), esmorzar, dinar, aigua i motxilla. Els peus de gat son opcionals, però recomanables!


💼 Material cedit pel CEC: arnès, casc, cordes, asseguradors i mosquetons.


🍴 Àpats: esmorzar i dinar durant la ruta.


⚠️ Important: No cal tenir experiència prèvia. L’activitat està plantejada com un bateig d’escalada i totes les maniobres es realitzaran sota la supervisió del guia.


👤 Guia: Adrià Borrego.