Dàlies a Saldes

Cicle d'activitats: Grup dels Dijous Sortida cultural en la que caminarem una mica. Farem una senzilla caminada cap al mirador del Pedraforca i visitarem el jardí de dàlies de tots colors al centre Tulipmania de Saldes. Acabarem la sortida en un dinar a Maçaners. Activitat acompanyada per vocal oficial del CEC.

Data:

Del 09/09/26 fins al 09/09/26

Cicle:

Grup del Dijous

Modalitat:

Activitat cultural

Coordinat per:

Núria Comas

Dificultat:

Fàcil

Places disponibles:

15 places

Dirigit a:

adults

Inscripció:

Del 24/08/26 fins al 07/09/26

Preu soci/a:

0,00 €

Preu no soci/a:

25,00 €

LLOC: Saldes

ITINERARI: Aparcament Tulipmania, Càmping Mirador del Pedraforca, Camí de Palomera, Mirador del Pedraforca, Ca l'Estevelló, Centre Tulipmania.

NIVELL: **/Fàcil

TEMPS: 2 h (amb parades)

DISTÀNCIA: 4 km

DESNIVELL: + 150 m / - 150 m

MATERIAL NECESSARI: Motxilla i funda impermeable, farmaciola, manta tèrmica, botes de muntanya, roba esportiva còmode i transpirable, roba i accessoris d’abric segons el temps (3 capes (samarreta tèrmica, polar, softshell), guants, tubular, gorro), trencavents impermeable, gorra o barret, ulleres de sol, crema solar i cacau de llavis, frontal i piles de recanvi, menjar suficient pel dia (inclou menjar d'atac: fruita, barretes de cereal, fruits secs, xocolata, galetes,...), aigua abundant (mínim 1,5L), bastons, mapa de la zona, brúixola i/o GPS, xiulet de seguretat, bosses per recollir les pròpies deixalles, mòbil carregat.

DESPLAÇAMENT: amb cotxes particulars (despeses a compartir)

TROBADA: 9,15h a l'aparcament del centre Tulipmania

REUNIÓ PRÈVIA: No prevista

NOTA:

  • Al fer la inscripció s'accepten els riscos inherents a l'activitat al medi natural.
  • PROGRAMA
    •  9,30h Caminada al Mirador del Pedraforca 
    • 12h Visita al centre Tulipmania (Dàlies)
    • 13,30h Dinar al restaurant Cal Tahona de Maçaners. Menú.