Excursionisme per la Tossa d'Alp

Cicle d'activitats: Grup dels Dijous Volta per la vessant Sud de la Tossa d'Alp. Activitat acompanyada per vocals oficials del CEC.

Data:

Del 03/09/26 fins al 03/09/26

Cicle:

Grup dels dijous

Modalitat:

Alta muntanya

Coordinat per:

Albert Mans; Carles Tosses; Ferran Gironès

Dificultat:

Certa dificultat

Places disponibles:

0 places

Dirigit a:

adults

Inscripció:

Del 18/08/26 fins al 01/09/26

Preu soci/a:

0,00 €

Preu no soci/a:

25,00 €

LLOC: Tossa d'Alp

ITINERARI: Mirador de l'Orri; coll de Comafloriu; Font de la Mena; Tossa d'Alp; Rasos de Comabella; Coll de Pal; Mirador de l'Orri

NIVELL: ***/Certa dificultat

TEMPS: 5-6 h aprox.

DISTÀNCIA: 13 km, aprox

DESNIVELL: + 750 m / - 750 m

MAPES I INFORMACIÓ: Motxilla i funda impermeable, farmaciola, manta tèrmica, botes de muntanya, roba esportiva còmode i transpirable, roba i accessoris d’abric (3 capes (samarreta tèrmica, polar, softshell), guants, tubular, gorro), trencavents impermeable, gorra o barret, ulleres de sol amb filtre 3 o 4, crema solar i cacau de llavis, frontal i piles de recanvi, menjar suficient pel dia (inclou menjar d'atac: barretes de cereal, fruita, fruits secs, xocolata, galetes,...), aigua abundant (mínim 1,5L), bastons, mapa de la zona, brúixola i/o GPS, xiulet de seguretat, bosses per recollir les pròpies deixalles, mòbil carregat.

MATERIAL NECESSARI: El normal a l'Alta Muntanya

DESPLAÇAMENT: amb cotxes particulars (despeses a compartir)

TROBADA: Mirador de l'Orri. (lloc a precisar a la preparació uns dies abans)()

REUNIÓ PRÈVIA: No n'hi haurà

NOTA:

  • Al fer la inscripció s'accepten els riscos inherents a l'activitat al medi natural.