Circular per la Fageda de la Grevolosa

Cicle d'activitats: Cims d'aventura Ruta dels indrets més emblemàtics de la Vall d'en Bas: els cingles dels Esquers, mirador del massís del Puigsacalm, els miradors sobre el Collsacabra i la singular Fageda de la Grevolosa. Activitat acompanyada per vocals oficials del CEC.

Data:

Del 25/10/26 fins al 25/10/26

Cicle:

Cims d'aventura

Modalitat:

Altres

Coordinat per:

Jordi Izquierdo; Marc Ribas; Albert Duarte

Dificultat:

Certa dificultat

Places disponibles:

40 places

Dirigit a:

infants-joventut, families

Inscripció:

Del 01/10/26 fins al 22/10/26

Preu soci/a:

0,00 €

Preu no soci/a:

25,00 €

LLOC: Vall d'en Bas - Serra de Llancers - Serra dels Esquers

ITINERARI: Circular per la fageda de la Grevolosa passant per: Joanetes; Collet de la Grevolosa (2,2 km); Cim de la Pastera (2,9 km); Pla de la Grevolosa (3,3 km); Els Esquers (3,6 km); Cim de Costallisa (3,9 km); Collet de Renau (4,2 km); Mirador Vall d'en Bas (4,8 km); Mirador Puigsacalm (5,7 km); Coll de Llancers (6,3 km); Mirador del Collsacabra (8,0 km); Fageda de la Grevolosa (9,4 km); Ermita de Sant Nazari (9,8 km); Collet de la Paia (10,3 km); Retorn a Joanetes

NIVELL: ***/Certa dificultat

TEMPS: Temps efectiu de marxa: 4h - 4h 30'

DISTÀNCIA: 11,7 km

DESNIVELL: + 440 m / - 440 m

MAPES I INFORMACIÓ:

  • Informació aproximada de l'itinerari: Clica aquí.

MATERIAL NECESSARI: Motxilla i funda impermeable, farmaciola, manta tèrmica, botes de muntanya, roba esportiva còmode i transpirable, roba i accessoris d’abric segons el temps (3 capes (samarreta tèrmica, polar, softshell), guants, tubular, gorro), trencavents impermeable, gorra o barret, ulleres de sol, crema solar i cacau de llavis, frontal i piles de recanvi, menjar suficient pel dia (inclou menjar d'atac: fruita, barretes de cereal, fruits secs, xocolata, galetes, llamindaures,...), aigua abundant (mínim 1,5L), bastons, mapa de la zona, brúixola i/o GPS, xiulet de seguretat, bosses per recollir les pròpies deixalles, mòbil carregat, càmera de fotos o mòbil amb suficient espai d'emmagatzematge.

DESPLAÇAMENT: amb cotxes particulars (despeses a compartir)

TROBADA: 9:30 h, a zona d'aparcament previ al coll de Bracons (https://maps.app.goo.gl/kVSnoxukkRstj4Ap8)

REUNIÓ PRÈVIA: No hi ha

NOTA:

  • Al fer la inscripció s'accepten els riscos inherents a l'activitat al medi natural.