La Coral Quatre Cordes participarà en la 59a Festa de Cançó de Muntanya a Rupit
La Coral Quatre Cordes del Centre Excursionista de Catalunya participarà, per tercer any consecutiu, en la 59a edició de la Festa de Cançó de Muntanya, que tindrà lloc el proper 7 de juny a Rupit (Osona). Enguany, l'organització de la trobada va a càrrec de la Coral Núria de la UEC de Gràcia.
Aquesta iniciativa, promoguda per la FEEC, té com a objectiu reunir les diferents corals dels centres excursionistes de Catalunya per compartir la tradició de les cançons de muntanya i afavorir l'intercanvi d'experiències humanes i culturals entre els diversos col·lectius participants. Cada any, una de les corals assumeix l'organització de l'esdeveniment al seu municipi o en algun altre indret escollit, com és el cas d'aquesta edició.
La jornada reunirà set corals i inclourà una visita guiada al pintoresc poble de Rupit, un concert coral i un dinar de germanor. Durant el concert, cada coral interpretarà dues peces del seu repertori, a més d'un cant comú compartit per tots els participants.
L'actuació tindrà lloc a les 12.30 h a l'església parroquial de Sant Miquel de Rupit. Serà una nova oportunitat per gaudir de la música coral en un entorn privilegiat i de l'esperit de convivència que caracteritza aquesta trobada.
Convidem totes les persones que gaudeixen de la música i de la muntanya a acostar-se a Rupit i compartir amb nosaltres aquesta diada tan especial.
30 d'abril de 2026